מדיניות החזרים ומשלוחים
מדיניות משלוחים
המען/נקודת האיסוף אליו/ה יש לבצע את הספקת המוצר/ים שהוזמנו הינו/ה בישראל, ונמצא במפת החלוקה בגבולות ישראל ולא מחוצה לו. במידה וכתובת ההספקה תהא מחוץ למפת החלוקה החברה תיצור קשר עם המזמין לשינוי מען הספקה/ביטול העסקה.
מועד משלוח ההזמנה ייחשב החל ממועד אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי ואינו כולל את זמן הכנת התכשיטים.
המשלוחים מתבצעים באמצעות חברת השליחויות ואין החברה אחראית על התנהלותה של חברת השליחויות למעט הגעת ההזמנה בשלמותה ובמלואה אל הכתובת/נקודת האיסוף שסופקה בעת ביצוע ההזמנה.
התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות אמצעי התשלום של ההזמנה ויצטרף לתשלום עבור ההזמנה, ולא יהיה ניתן לביטול מכל סיבה שהיא, זולת אם בוטלה העסקה בשל פגם או אי התאמה, או אם בוטלה העסקה בטרם בוצע המשלוח בפועל. במידה ובוצע ביטול עסקה לאחר קבלת המשלוח, עלותו תקוזז מעלות העסקה בפועל, דהיינו ביטול עסקה עפ”י סעיף ו וללא החזר עבור עלות המשלוח.
אספקת המוצרים ללקוח עד 3 ימי עסקים לא כולל ימי שישי שבת וערבי חג וחג או ימי שבתון.
שימו לב זמן אספקת המוצר מתייחסג לזמן המשלוח על ידי חברת המשלוחים ולא כולל זמן קבלת אישור העסקה מחברת האשראי וזמן הכנת התכשיט.
רומי תכשיטים לא תהא אחראית לכל עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שייגרמו כתוצאה מפרטים שגויים ו/או לא מדויקים שמסר המשתמש באתר כגון כתובת חסרה או מספר טלפון שגוי.
רומי תכשיטים לא תהא אחראית לכל איחור או עיכוב בהספקה ו/או לאי-הספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה לרבות שביתות, חגים, מצבי חירום, סגר כללי, הגבלת מעבר וכדומה.
במקרה של איחור ו/או עיכוב באספקה, תשתדל החברה ליידע את המזמין מראש בדבר האיחור או העיכוב הצפוי כאמור. החברה תעמוד מול השירות של חברת המשלוחים כדי לבדוק עבור משלוח שהתעכב ותיעישה כל שביכולתה בשביל אספקת המוצר.
החברה אינה אחראית על איחור במשלוח כתוצאה מעומס בחברת השילוח וכי אין זו עילה לביטול העסקה.
החלפות והחזרות
מוצר שנרכש בתקופה שאיננה תקופת מבצעים – למזמין ניתנת הזכות להחליף ו\או להחזיר מוצר שרכש עד לא יאוחר מ-14 יום מיום קבלת המוצר
מוצר שנרכש במבצע – למזמין ניתנת הזכות להחליף ו\או להחזיר מוצר שרכש עד לא יאוחר מ-3 ימים מיום קבלת המוצר
אין החלפות ו/או החזרות על מוצרים בהזמנה אישית ו/או בעיצוב אישי (כגון חריטה) שלא ניתנים להחלפה\החזרה.
במקרה של הזמנה של סט במחיר מוזל והלקוח ירצה להחזיר מוצר אחד מהסט יחוייב הלקוח במחיר מלא של המוצר שנשאר אצלו. חובת הלקוח להחזיר את המוצר אל החברה על חשבונו ובלבד שלא היה שימוש במוצר.
אם וכאשר הגיע המוצר לחברה והתגלה כי אכן היה שימוש במוצר לא יינתן זיכוי למוצר.
יש להחזיר את המוצר ו/או המוצרים באריזתו/ם המקורית בלבד, לרבות כל התכולה הנלווית במלואה ובלבד שלא היה שימוש במוצר ולא הורדו העטיפה באם הייתה.
באם יבחר המזמין מוצר ו/או מוצרים יקרים יותר מהמוצר ו/או המוצרים המוחלפים, יוסיף המזמין את ההפרש בין השניים.
עלות משלוח המוצר ו/או המוצרים הנדרשים להחלפה אל רומי תכשיטים תהא על חשבון המזמין ובאחריותו המלאה והבלעדית.
וכן שליחת המוצר החדש יהיה גם על חשבון המזמין